Vegan But Delicious



W sobotÄ™ wróciÅ‚em z Warszawy. Wiem mamy wtorek, ale dopiero teraz ogarnÄ…Å‚em siÄ™ i wziÄ…Å‚em za pisanie :) BÄ™dzie ciekawie…. ChodzÄ…c od 8.00 do wieczora po mieÅ›cie szybko siÄ™ gÅ‚odnieje. Przez pierwsze kilka godzin nie zwracaÅ‚em na to uwagi, Å‚apie owoc i lecÄ™ dalej, jednakże gdy dochodzi siÄ™ do momentu, w którym żoÅ‚Ä…dek niemalże sam wychodzi po coÅ› konkretnego, jest siÄ™ zmuszonym aby pomyÅ›leć nad dobrÄ… knajpÄ…. Nie chcÄ…c oczywiÅ›cie zapeÅ‚nić pustki bezwartoÅ›ciowym fast food`em poszukaÅ‚em czegoÅ› mniej destrukcyjnego nie rezygnujÄ…c przy tym oczywiÅ›cie ze smaku. W gÄ…szczu warszawskich uliczek wraz z przyjaciółmi znaleźliÅ›my miejsce, które wczeÅ›niej widzieliÅ›my na instagramie, mianowicie restauracje - kroWarzywa. Kiedy czytamy nazwÄ™ na myÅ›l przychodzi, że pewnie podajÄ… dania z woÅ‚owiny, nic bardziej mylnego kroWarzywa to miejsce w 100% vegaÅ„skie. W ofercie znajdziemy miÄ™dzy innymi smoothies oraz danie z którego sÅ‚ynie restauracja czyli burgery.
Tofex, Warzywex, Cieciorex wszystkie mają "-ex" w swojej nazwie co wciąż jest dla mnie niezrozumiałe ale "who cares".
Minusem lokalu jest bardzo maÅ‚y metraż, a co za tym idzie duże kolejki. UdaÅ‚o nam siÄ™ na szczęście trafić na wolne miejsca. Po przestudiowaniu menu ( które byÅ‚o bardzo krótkie co wedÅ‚ug mnie jest ogromnym plusem ) wybór padÅ‚ na Tofex`a ( razowa buÅ‚ka, warzywa, grillowane tofu w zioÅ‚ach i sos ja wybraÅ‚em pomidorowy ) .Co do cen też sÄ… (moim zdaniem ) caÅ‚kiem niezÅ‚e nie liczÄ…c ceny za picie… Po okoÅ‚o 5 minutach dostaliÅ›my upragnione vega-burgery. WyglÄ…daÅ‚y caÅ‚kiem nieźle a smakowaÅ‚y jeszcze lepiej. Idealnie przyprawione tofu ( jak wiadomo źle przyprawione tofu smakuje jak wyżuta guma) prawdziwy sos pomidorowy, a nie czÄ™sto mylony z nim ketchup i Å›wieże, chrupiÄ…ce warzywa… mmmm  #delicious.
kroWarzywa jest idealnym przykładem, że można jeść smacznie a za razem zdrowo.


















I hope you enjoy :)


Just Little Disaster also on :

facebook:


instagram:



CONVERSATION

12 komentarze:

  1. Wydaje sie przyjemnie ;D zapraszam do mnie mam nadzieje że się spodoba ;D http://foreveeryououng.blogspot.com/2014/02/outfit-3.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  2. boże aż mi ślinka leci:) widze że dzień był udany:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże chce do tej knajpy <3 omomomom

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama bym sie wybrała na takie zdrowe burgery ! Podobno we Wrocławiu(u mnie) też są takie, czytałam w jednej kolorowej gazetce, aczkolwiek nie miałam czasu i ludzi aby się tam wybrać. Nigdy nie jadłam takich rzeczy , tzn. tofu itp. ale narobiłeś mi strasznego smaka !
    ZazdroszczÄ™ wypadu ! :)
    @AfroHipis

    OdpowiedzUsuń
  5. hmn... Warszawa... jak ja dawno tam nie byłam, może czas wykorzystać swoje ferie i się wybrać, może nawet wstąpię do tej knajpy :)
    Pozdrawiam :)
    Pati
    www.patrycjaguzek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglÄ…da pysznie *-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahahaha jasne!!! a kto się darł że lepiej było zostać w Złotych i zjeść w Macu??!!! Ja was tam zaciągnęłam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra Dobra już ja wiem ile ty tych frytek w macu zjadłaś hahahh :******

      Usuń
    2. 2x mega i raz małe. Oj, Karolka <3

      Usuń
  8. Gdybym była w Warszawie, to bardzo chętnie bym odwiedziła tą knajpkę :)
    Trochę dziwne są te nazwy z zakończeniami na "ex", ale ważne, że dobre jedzenie i w dodatku zdrowe. Według mnie, ten post był ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale narobiłeś mi smaka! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Omnomnom teraz też by sobie zjadła takiego vega-burgera *.* gdybym była kiedyś w Warszawie to chętnie tam wejdę. Pozdrawiam / @patisoneeek

    OdpowiedzUsuń

Follow @ pawel_official