Something Different

Warsaw part 2 :D


ZacznÄ™ od tego, że usunÄ…Å‚em odtwarzacz z bloga. Niektórym przeszkadzaÅ‚a muzyka lecÄ…ca w tle, wiÄ™c postanowiÅ‚em usunąć na tydzieÅ„ odtwarzacz i proszÄ™ was o opinie czy lepiej czyta wam siÄ™ z muzykÄ… w tle czy też bez jej towarzystwa ? 

Podczas ferii dużo siÄ™ dziaÅ‚o, niestety to już koniec wolnoÅ›ci, koniec spania do 11 , siedzenia caÅ‚y dzieÅ„ w piżamie, chodzenia ze znajomymi po mieÅ›cie bez celu , tak tylko żeby spÄ™dzać wspólnie czas. Pora wrócić do szarej rzeczywistoÅ›ci, nudnych książek, i życia w stylu "oby do piÄ…tku". Przez te dwa tygodnie nazbieraÅ‚em materiałów na kolejne kilka postów, mam nadzieje że wam siÄ™ spodobajÄ…. Wraz z - KarolinÄ… postanowiliÅ›my zrobić coÅ› wspólnego, mianowicie poznaliÅ›my w Warszawie Å›wietnÄ… fotografkÄ™ i postanowiliÅ›my, że może oprócz pamiÄ…tki z wyjazdu ( 1423 zdjÄ™cia as always :D ) zrobimy coÅ› pożytecznego haha . I tak wÅ‚aÅ›nie powstaÅ‚a sesja do "nowej kampanii Zary". Nazwa zrodziÅ‚a siÄ™ podczas przeglÄ…dania zdjęć, po którym stwierdziliÅ›my, że akurat tego dnia byliÅ›my chodzÄ…cÄ… reklamÄ… Zary xD :

PÅ‚aszcze : ZARA
T-Shirt : ZARA
Spodnie : ZARA
Buty : ZARA

Efekty naszej współpracy możecie oglÄ…dać na naszych blogach o raz na instagramie :) 







  photos by Natalia Markiewicz

 I Hope You Enjoy :D


JeÅ›li chcieli byÅ›cie co jakiÅ› czas podobne posty ( zdjÄ™cia / outfity )  piszcie w komentarzach na koÅ„cu TAK lub NIE.

Just Little Disaster also on :

Instagram :

http://instagram.com/pawel_official

and Facebook :

https://www.facebook.com/Just.Little.Disaster

CONVERSATION

27 komentarze:

  1. świetny blog obserwuje :* licze na to samo http://zuziola-nojszewska.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chce zeby muzyka wróciła , nie podoba mi się jej brak :( ale post fajny :*

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny post, zdjęcia również ! ;)
    Pozdrawiam♥
    http://choocolatelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm... no więc lepiej czytało mi się z muzyką lecącą w tle :) no ale jak kto woli...
    Świetny blog, podziwiam cię naprawdę, że masz pomysły na nowe wpisy
    dodajesz je regularnie i nie wieje nudÄ… :)
    Każdy wpis jest bardzo interesujący i naprawdę podoba mi się to co robisz :*
    Nie myślałeś o tym, żeby wprowadzić do bloga trochę wiosny już?
    To by była taka odmiana :)
    Pozdrawiam ciepło :*
    Åšwietny wpis, jak wszystkie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z powyżej, blog cudny *.*
    Szacunek, że masz do tego cierpliwość, i naprawdę tu jesteś... nie bywasz, co 3 msc, ale jesteś :)
    a jeśli chodzi o muzykę w tle to moim zdaniem powinna wrócić, lepiej się czyta...
    a jeżeli komuś ona przeszkadza zawsze może wyciszyć, wyłączyć, cokolwiek
    nie jest to problem...
    Dużo bardziej (aczkolwiek nie jest to żaden problem) denerwujące są te spadające śnieżki :D
    TAK TAK TAK wiosna! potrzeba mi wiosny i fajnie by było gdyby częściowo chociaż zagościła na twoim blogu *.*
    Kocham Cie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Åšliczna stylizacja i bardzo przystojny model :*
    Pozdrawiam cieplutko :*

    http://lookofheaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Lepiej z muzyka w tle moim zdaniem :D Post ja zwykle świetny.Pozdrawiam @Elwirka65 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Według mnie lepiej jest z muzyką w tle. Mi też sie niestety kończą ferie ;c Dobry post.

    @amfie_anubis

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie posty jak najbardziej na tak ;)
    Zdjęcia wyszły świetnie!
    Nadajecie siÄ™ do tej roboty ;p
    Muzyka mi nie przeszkadzała, zazwyczaj głośniki mam wyciszone
    a jak już mam je włączone to wciskam stop w liście i nie sprawia mi
    to jakiegoÅ› wielkiego problemu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. modele:D
    post świetny jak zawsze:)
    fajnie by było zobaczyć wasze, twoje kolejne zdjęcia tego typu:)
    pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny post x;d zapraszam do mnie mam nadzieje że się spodoba ;) http://foreveeryououng.blogspot.com/2014/02/moje-ulubione-ubrania.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  12. Åšwiwetny post! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. jejciu ale supcio ciuchy<3

    OdpowiedzUsuń
  14. Niech muzyka wróci <3 Post świetny! Jaram się tymi fotami haha :*

    OdpowiedzUsuń
  15. takie posty możesz dodawać jak najbardziej, bo są bardzo fajne :) zajebiste zdjęcia *.* co do muzyki to wolałam jednak, gdy leciała :D pozdrawiam / @patisoneeek

    OdpowiedzUsuń
  16. muzyka tylko Karniszowi przeszkadza <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądaliście ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. WoW bardzo fajny post! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Muzyka trochę rozprasza w czytaniu to fakt. :) + wyłącz weryfikacje obrazkową :)
    Ale zdjecia są świetne :)
    http://kakuch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak dodać muzyke w nowej wersji bloggera ?

    OdpowiedzUsuń
  22. Blog mi się podoba :) fajnie piszesz :) super zdjęcia :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo Å‚adna koszulka, sprawiÄ™ sobie takÄ… ;)
    zapraszam http://chmielublog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Follow @ pawel_official