Last Call Gifts for Dad or Brother/Boyfriend


“One of the biggest disadvantages of being grown up is seeing the time rush by faster.” 

~ Pawan Mishra

|

Mimo skrzętnych ponagleń w postaci newsletterów krzyczących ze skrzynki - zacznij świąteczne zakupy już teraz - powtarzanych nieprzerwanie od początku listopada słów "All I Want For Christmas" i czerwonych bilbordów w niemalże każdym sklepiku, za zakupy prezentów świątecznych zabrałem się dopiero na tydzień przed wyczekiwanym przez wszystkim dniem. Na szczęście postęp technologiczny wychodzi nam na przeciw w postaci sklepów internetowych oferujących nie tylko brak kolejek i przepychających się Grażynek, które niczym lwice wyrywają sobie z zębów ostatnią szminkę z przeceny w drogerii, ale także wysyłkę w 24h. Z uwagi na fakt, iż sam pomysłów na podarunki "od brodatego dziadka w czerwonych spodniach" szukam w odmętach internetu, postanowiłem, że tym razem to ja postaram się stać taką "inspiracja". Zebrałem kilkanaście propozycji w różnych przedziałach cenowych, które podzieliłem na dwa wpisy. Z racji coraz prężniej rozwijającej się idei równouprawnienia lub też faktu, iż bardziej roztrzepane Panie właśnie teraz myślą nad prezentem dla swoich bliskich, kiedy Panowie zapewne ruszą do sklepów dopiero sobotę - zaczniemy od pomysłów co kupić bliskiemu Mężczyźnie.


Tata


1.Perfumy - każdy mężczyzna, bez wzglÄ™du na wiek, ma swój ulubiony zapach, którego używa od lat, wracajÄ…c doÅ„ po nie do koÅ„ca satysfakcjonujÄ…cych próbach czegoÅ› nowego. Ja wybierajÄ…c perfumy dla swojego taty sugerowaÅ‚em siÄ™ zapachem, który pamietam od dziecka, mocny, gÅ‚Ä™boki i z klasÄ…. W sklepach znajdziecie specjalnie skomponowane zestawy w piÄ™knych opakowaniach. Mój wybór padÅ‚ na Toma Forda Black Orchid. 
Tom Ford Black Orchid - 445 zł

2. Koszula - wszyscy mężczyźni majÄ… w szafie kilka klasyków, obok jeansów, sztybletów i pÅ‚aszcza obok których nieodzownie wiszÄ… koszule. Mój tato preferuje, kolor czarny, dlatego też na tÄ™ barwÄ™ postawiÅ‚em przy wyborze. Tu mogÄ™ polecić wam sklep americanoutlet.pl , gdzie znajdziecie ubrania znanych marek w znacznie niższych cenach.


Tommy Hilfiger - 300 zł
3. Produkty do pielęgnacji - wracając do kategorii beauty, myślę iż nie jeden mężczyzna ucieszy się z fajnego zestawu do pielęgnacji twarzy czy, coraz modniejszej teraz, brody. Ja wybrałem ten oferowany przez Biotherm Homme

Biotherm Homme - 189 zł


4. Zegarek - tak jak kobiety kochają bizuterie i wszelkie błyskotki, dla mężczyzn głównym oddatkiem z tej kategorii są zegarki. Ja wybrałem delikatną a zarazem niesamowicie klasyczną propozycję od Lacoste.

Lacoste - 699 zł

5. Bilet - ciekawym prezentem będzie także bilet na fajny spektakl do teatru czy też koncert ulubionego zespołu.

Metalica

Brat/Chłopak

1. Bluza - to część garderoby, której nigdy za wiele. Każda, zarówno ta z kapturem jak i zwykÅ‚e wkÅ‚adane przez gÅ‚owÄ™, bÄ™dÄ… mile widzianym Å›wiÄ…tecznym podarunkiem. StawiaÅ‚bym raczej na ponadczasowe wzory czy kolory, warto zainteresować siÄ™ wciąż modnym millenial-pink. Ja wybraÅ‚em propozycjÄ™ z Wranglera na nadchodzÄ…cÄ… wiosnÄ™.

Wrangler - około 250 zł

2. Aparat - mały, niedrogi odpowiednik znanych naszym dziadkom polaroidów Instax, podbił nie tylko popularne kanały mediów społecznościowy, ale jednocześnie stał się jednym z najpopularniejszych gadżetów minionego roku. Ja wybrałem wersję stylizowaną na oryginały z dawnych lat.

Instax mini 90 - 550 zł

3. Perfumy - podobnie jak w przypadku taty, tylko w przypadku młodszych mężczyzn stawiałbym na bardziej świeże i lekkie zapachy.

Michael Kors Extreme Blue - 289 zł

4. Buty - para nowych Vansów czy kolekcjonerskich Adidasów Yeezy niewątpliwie wywołają uśmiech na buzi każdego chłopaka.

Vans Sk8-Hi - 270 zł

5. PielÄ™gnacja - mÅ‚odzi mężczyźni nie zawsze pamiÄ™tajÄ… o odpowiedniej pielÄ™gnacji i zakupie chociażby najprostszego kremu nawilżajÄ…cego.

Clinique - 119 zł














CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Follow @ pawel_official